سایت جامع خودرو در ایران


» بررسی داچیا (renault) ساندرو ۲۰۱۷ ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶


تازه ها خودرو

به گزارش تازه ها خودرو ، تازه شدن داچیا ساندرو با ساز و برگ بیشتر و یک پیشرانه جدید بدان آرش( arash) است که ارزش این خودرو در برابر مبلغ پرداختی از همیشه بیشتر شده است. موتور سیکلت یک لیتری بنزینی دم شاید اندکی سروصدا داشته باشد ولی برای رانندگان جوانی که نخستین خودرو خود را می‌خرند گزینش خیلی خوبی است. همچنین تجهیزاتی مثل رادیوی دیجیتال و ورودی USB این گزینش را شیرین تر می‌کند. با همه این اوصاف ساندرو از نظر امکانات مانند دیگر رقبایش همچون اشکودا سیتیگو هنوز خیلی ابتدایی است.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

ارتقا ساندرو دربرگیرنده تمام تیپ‌ها می‌شود و مایه شیک تر شدن نما خودرو گردیده است ولی فراتر از همه دگرگونی ها موتور سیکلت ۱ لیتری جدیدی است که جایگزین موتور سیکلت ۱٫۲ لیتری استوک شده است.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

بها پایه شگفت انگیز ۵۹۹۵ پوند برای ساندرو بدان آرش( arash) است که نزدیک به هرکسی می‌تواند یک دستگاه از این سوپرمینی را خریداری کند. ولی ما ترجیح دادیم تیپ امبیانس با امکاناتی بیشتری مانند تهویه دلنشین، رادیوی دیجیتال و شیشه برقی را باره آزمایش پیمان دهیم.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

با پروا به تناسب میان بها و ساز و برگ به نظر می‌رسد ساندرو تیپ امبیانس با بها ۶۹۹۵ پوند گزینش بهتری باشد. ارزش تجهیزاتی که نسبت به تیپ پایه اضافه شده بیش از افزایش بها خودرو می‌باشد. نکته اینجاست که بها بیشتر رقبا طی سالهای بازپسین به تازگی افزایش داشته ولی ساندرو توانسته این رقم را ثابت نگه دارد.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

در این بخش از بازار بها فاکتور مهمی محسوب می‌شود بنابراین این برای ساندرو یک امتیاز ارزشمند خواهد بود. در تیپ امبیانس همان ساز و برگ همیشگی را خواهید و علاوه بر آنها پیوست USB و بلوتوث، ریموت مهار، داشبورد با نمای جدید و سیستم کمکی جنبش در سربالایی نیز افزوده شده است. البته این ساز و برگ خیلی فوق‌العاده و لاکچری نیستند ولی با پروا به بها پرداختی کامل بخردانه می‌باشد.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

مهمترین دگرگونی ها در نما ساندرو چراغ های جدید جلو و عقب هستند که ظاهری متمایزتر به دم بخشیده اند و همچنین از دیگر موارد می‌توان به بازطراحی سپرها و جلوپنجره اشاره کرد. این دگرگونی ها رویهمرفته مایه شده خودرو در نظر بیننده امروزین تر از پیش به نظر برسد.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

در تو یا درون فرمان جدید و برخی دگرگونی ها در بافت مواد کاربرد شده در داشبورد مهمترین بروزرسانی هاست. هرچند بهبود ملایمی حاصل شده ولی نمای درونی هنوز خیلی ابتدایی و ساده است. لمس فرمان جدید حس خوبی به شما منتقل نمی‌کند و سطح دم به نظر چسبنده می‌آید. بقیه مواد بکار رفته در تو یا درون نیز بافتی سفت و زمخت دارند.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

صندلی راننده به اندازه کافی آسان بوده و سواری خودرو نیز پذیرفتنی می‌باشد. با پروا به اینکه در تعلیق خودرو تغییری برپایی نشده ساندرو همان سواری نرم خود را حفظ کرده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که موتور سیکلت یک لیتری جدید کیفیت سواری در سرعت های بالا را اندکی بهبود بخشیده است.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

صدای بلند این موتور سیکلت سه سیلندر جدید کاملا مشهود بوده و تماما به تو یا درون کابین منتقل می‌شود تا آنجا که به نظر می‌رسد این صدا در تو یا درون کابین بیشتر از بیرون دم است و در سرعت های بالا گویا یک هواپیما در دنبال شماست! این سروصدا با لرزش همراه است و شاید موتور سیکلت توربوی بنزینی با هستی بها بالاتر گزینش بهتری باشد.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

مصرف ۴٫۳ لیتری این موتور سیکلت جدید نیز نسبت به مصرف ۴ لیتر در صد کیلومتر موتور سیکلت توربو بیشتر بوده ولی به نظر می‌رسد در شرایط حقیق تفاوت زیادی با هم نداشته باشند. ولی موتور سیکلت توربو صدای شیپور مانند مدل سه سیلندر را نداشته و برای جوانانی که دنبال هیجان بیشتر هستند نیز گزینش خوبی است. ولی بطور کلی موتور سیکلت دیزلی dCi با مصرف تنها ۲٫۹ لیتر در صد کیلومتر می‌تواند نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

شتاب صفر تا صد ۱۴٫۲ ثانیه ای موتور سیکلت یک لیتری نشان می‌دهد که از توانایی دینامیکی بالایی برخوردار نبوده و برای رسیدن به کارایی دلخواه باید فشار زیادی روی ماشین ۹۸ گاز وارد کنید. به نظر نمی‌رسد این موتور سیکلت بتواند حتی با موتور سیکلت ۱ لیتری رقبایی مثل اشکودا سیتیگو چشم وهمچشمی کند.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

ولی سیتیگو برگ برنده خود را هنگام جنبش و درباره هندلینگ رو خواهد کرد؛ یعنی جایی که ساندرو در پیچ ها از سستی در ترازمندی رنج برده و فرمان پذیری خوبی ندارد. خودروی کوچک اشکودا ابعاد کوچکتری از ساندرو داشته و در کلاس پایین تری جای می‌گیرد و همچنین از بها بالاتری نیز برخوردار است که این باره بازپسین به تازگی با کمی پس انداز در هر ماه حل خواهد شد.

ساندرو ۲۰۱۷

ساندرو ۲۰۱۷

ولی فضای جادار نقطه قوت ساندرو است. گنجایش صندوق بار به ۳۲۰ لیتر رسیده و در چهره خواباندن صندلی های عقب تا ۱۲۰۰ لیتر نیز افزایش خواهد یافت. این درحالی است که صندوق سیتیگو تنها ۲۵۰ لیتر گنجایش داشته و با خواباندن صندلی های عقب باز هم به بیش از ۹۵۰ لیتر نمی‌رسد. همچنین سرنشینان عقب در ساندرو پرماسیدن راحتی بیشتری خواهند داشت و فضاهای زیادی نیز برای اندوخته سازی اجسامی مانند بطری آب در نظر گرفته شده است. گارانتی سپر تا سپر ۵ ساله از دیگر برگ های برنده ساندرو است و اصولا بسیاری از صاحبان ساندرو تا دم هنگام خودروی جدیدی خواهند خرید!

مشخصات داچیا ساندرو (تیپ امبیانس)

بها : ۶۹۹۵ پوند

پیشرانه : ۱ لیتری سه سیلندر بنزینی

قوت/گشتاور : ۷۴ اسب بخار/ ۹۷ نیوتن متر

گیربکس : ۵ دنده دستی، دیفرانسیل جلو

شتاب صفر تا صد : ۱۴٫۲ ثانیه

بیشینه سرعت : ۱۶۰ کیلومتر در ساعت

منبع : autoexpress

متن کامل مطلب بررسی داچیا (renault) ساندرو ۲۰۱۷ منتشر شده در سایت تازه ها خودرو.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



مطالب محبوب
اینستاگرام