سایت جامع خودرو در ایران


» بهبود کیفیت tiba مایه ارتقای خوشنودی مشتریان است ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶


فرآیندهای بهبود tiba مایه ادامه به کارگیری این خودرو بدست مشتریان و ارتقای خوشنودی آنان است.


بهبود کیفیت tiba مایه ارتقای خوشنودی مشتریان است

به گزارش تازه ها خودرو ،گاگیک کشیشان سرپرست مدیریت مهندسی فرآوری سایپا با بیان مطلب فوق گفت: از دو سال پیش پروژه ای تحت سرنویس بهبود کیفیت خودروی tiba در گروه سایپا مطرح شد و پیرو هنگام پروژه های مختلفی آغاز شد که بسیاری از آنها به نتایج خوبی رسیده است.

وی افزود: درباره tiba  براساس بازخوردهایی که از مشتریان و بازار دریافت شد، پروژه های بهبود کیفیت تعریف و پیگیری شد. نخستین موضوعی که مشتریان به هنگام اشاره کرده بودند، موارد پیوسته با درب های پهلویی خودرو دربرگیرنده: فرایندهای باز و بست، نفوذپذیری آب یا عدم تنظیم بودن درب ها بود که در این زمینه به چهره ویژه همکاران مان در مدیریت مهندسی فرآوری، کار و جنبش های گسترده ای برای بهبود این موارد انجام دادند که خوشبختانه منتج به نتایج خوبی هم شده است.

کشیشان تصریح کرد: به چهره کلی فرآیندهای تنظیمات درب هر خودرو در فاصله ها و هم سطحی قطعات نسبت به هم، از دید مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کشیشان با اشاره به اینکه پروژه بهبود دربهای پهلویی پرتو چشمگیری بر خوشنودی مشتریان دارد، بیان داشت: به چهره کلی چهار جستار در این باره هستی دارد که دربرگیرنده: راحتی باز و بسته کردن، سروصداهایی که راننده و سرنشین هنگام به هنگام بازوبسته کردن و یا در حین رانندگی می شنوند و همچنین هم سطحی درب ها با یکدیگر و با گلگیرهای جلو و ساید خودرو و در پایان نفوذ آب و صدای باد است که در این باره پروژه های بهبود کیفیت از دو سال پیش به چهره پیاپی انجام شده و منجر به کاهش چشمگیر نمره منفی و افزایش کیفیت این خودرو شده است به گونه ای که در گستره عملکرد درب ها، کاهش ۲۵ نمره منفی خودرو را گواه هستیم و درباره بازوبسته شدن درب ها تمام ایرادهای درجه اهمیت بالای خودرو حذف شده است.

 وی در پیوستگی افزود: در همین راستا لولاهای درب خودرو و نوار دور درب ها عوض شدند، ترمز درب خودرو اصلاح و سازوکار قفل و لینک و نوار بادگیر روی ساید دگرگون شد که مایه شد در حال آماده دشوار حادی در درب های tiba  هستی نداشته باشد.

سرپرست مدیریت مهندسی فرآوری سایپا پافشاری کرد: سازوکار ارزیابی کیفیت خودرو در چند سطح پایش می شود و پسینیان هنگام بازخوردی است که از مشتریان دریافت می شود و این زمانی رخداد می افتد که فرآورده پایانی به دست مشتری برسد و مدت زمانی از کارکرد خودرو بدست مشتری بگذرد و مشتری عملکرد خودرو را به درستی ارزیابی نماید و بازخورد لازم را کسب کند.

کشیشان گفت: همگی اقداماتی که در درب های پهلویی tiba به نتیجه رسیده است تا دو تا سه ماه آینده مایه تغییر نظر مشتریان درباره عملکرد درب های پهلویی tiba خواهد شد، ولی امروز در خطوط فرآوری به چهره چشمگیر این بهبودها را گواه هستیم و اثربخشی بهبودها در فرآورده پایانی نگریستن می شود.

وی افزود: بهبودها در این زمینه مایه می شود که بازار و مشتری همچنان به سمت فرآورده tiba گرایش داشته باشد و این فرآورده بدلیل برتری بها و کیفیت بعنوان گزینش نخست مشتریان پیمان گیرد.

سرپرست مدیریت مهندسی فرآوری سایپا گفت: در پروژه های بهبود کیفی علاوه بر کاهش نمره منفی در بخش درب های tiba، شاخص ایرادهای درجه اهمیت بالا نیز  کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: این پروژه ها دستاورد مهم دیگری برای گروه سایپا داشته است که به راستی با رصد کردن و رفع ایرادهای این خودرو، به نقطه ای رسیدیم که این موارد را در محصولات جدید گروه سایپا لحاظ خواهیم کرد و از مراحل طراحی خودروهای جدید، این موارد در نظر گرفته خواهد شد.

بهبود کیفیت tiba مایه ارتقای خوشنودی مشتریان است



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



مطالب محبوب
اینستاگرام