سایت جامع خودرو در ایران


» خط و نشان hyundai النترا جدید برای toyota کرولا در ایران ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶


با بها نزدیک ۱۵۰ میلیون تومان می توان چه سدان کوچکی خرید که هم کم مصرف باشد، هم دارای نمای بیرونی و درونی نو و باکیفیت بوده و هم ایمن تر از دو خوروی honda سیویک و toyota کرولا باشد؟ پاسخ بی گمان hyundai الانترا نیوفیس است که در دودمان جدید با بهسازی گسترده و یک نما دوست داشتنی، یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکای شمالی است؛ به طوری که در لیست خودروهای پرفروش سال ۲۰۱۶ میلادی این بازار بزرگ پیمان گرفته است.

تارنما اتوگاید این خودرو را به سرنویس گیرا ترین سدان کامپکت موجود در بازار آمریکای شمالی گزینش کرده است.

ببینیم الانترای جدید چرا و چگونه به این کامیابی دست یافته است. hyundai الانترا برای مدل ۲۰۱۷ یک بازطراحی کامل را تجربه کرده و دودمان ششم این خودرو در زمینه طراحی درونی و بیگانه به شدت به سوناتا نزدیک شده است. این همانندی که در بخش درونی بیشتر به چشم می آید، دربرگیرنده طراحی جدید بدنه، کابین با کیفیت ساخت بهتر، پیشرانه های جدید و کم مصرف، ساختار مستحکم تر و به کارگیری فناوری های نو است.

دگرگونی ها در بخش  جلو دربرگیرنده یک جلو پنجره شش ضلعی منقش به میله های کرومی عرضی و چراغ های جلوی روشنایی روز هستند. چراغ های روشنایی روز برای نخستین بار است که در این خودرو باره کاربرد پیمان گرفته تا در کنار چراغ های ای ای دی موجود در پنل درها که هنگم نزدیک شدن فرد به دستگیر قابلیت روشن شدن دارند، ظاهری گیرا به الانترا ببخشد، چراغ های عقب الانترا هم ال ای دی هستند و اینکه می توان به چرخ های ۱۷  اینچی این سدان اشاره کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های الانترای جدید کابین هنگام است که ساکت تر و بی صداتر از مدل پیشین است و hyundai با به کارگیری عایق های بهتر و بیشتر در بخش های گوناگون اتاق، صدای موتور سیکلت و تایرها را تا اندازه ای مهار و از ورود آنها به اتاق جلوگیری کرده. با این بهسازی صدای بیرون کمتر به گوش می رسد و شرایط بهتری برای سرنشینان لانترا رخ می دهد که این ویژگی نکته ای مثبت برای این خودرو محسوب می شود.

hyundai چندین بازنگری مهم دیگر را هم در دودمان جدید الانترا انجام داده تا این مدل علاوه بر راحتی از ویژگی های اسپورت و هیجان انگیز بیشتری برخوردار شود. بزرگ ترین تغییر این خودرو به کارگیری سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب به جای نمونه اکسل پیچشی است که به پایداری بیشتر خودرو انجامیده است. همچنین میله پایدارکننده ستبر تری در این خودرو به کار رفته و hyundai برای مدل اسپورت فنر سفت تری به کاربرده است. الانترا همچنین فرمانی تند تر نسبت به مدل پیشین دارد و در زمینه ترمزها نیز به لطف دیسک های بزرگ تر جلو نیرومند تر کنش می کند.

الانترای جدید نسبت به دودمان های پیشین بزرگ تر شده و با درازا ۴٫۵۷ متر، پهنا ۱٫۸۰ متر و ۱٫۴۳ متر نسبت به دودمان گذشته چهار سانتی متر بلندتر شده است. البته فاصله میان دو محور دودمان ششم hyundai الانترا در پرتو این دگرگونی ها همان ۲٫۷۰ متر باقی مانده ولی وزن کاهش و استحکام شاسی و بدنه افزایش یافته است.

به گفته طراحان شرکت hyundai، الانترای ۲۰۱۷ روی یک شاسی جدید قرا رگرفته که سازنده در ساخت هنگام از ۵۳ درصد فولاد بامقاومت بالا کاربرد کرده است. این درحالی است که این میزان در مدل پیشین به اندازه ۲۱ درصد بوده که برآیند اینکه یک ساختار سبک ولی مستحکم برای این مدل برپایی شده و الانترای جدید با یک بدنه سبک تر، در زمینه پایداری پیچشی بدنه و اتاق ۲۹٫۵ درصد بهبود داشته است.

الانترای جدید به چهره استاندارد از تجهیزاتی سود می برد که عبارت اند از فرمان تاشونده و تلسکوپی، صندلی های عقب تاشوی ۴۰٫۶۰، سیستم صوتی با شش بلندگو و رادیوی ماهواره ای و همچنین سی دی پلیر، گرم کن صندلی ها، ورودی بدون کلید و استارت فشاری، چراغ های روشنایی روزانه ال ای دی، هشدار نقطه کور و سیستم تشخیص شدامد پشت سرد. همچنین الانترای سدان کره ای به واپسین سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار با opel کار پلی و اندروید اتو مجهز است که در خودروهای گران تر بازار دیده می شود.

الانترای ۲۰۱۷ به چهره استاندارد از یک موتور سیکلت جدید دو لیتری چهار سیلندر کاربرد می کند. خروجی این موتور سیکلت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور هنگام ۱۷۹ نیوتن متر اعلام شده است.

بر پایه گفته hyundai، اگر این موتور سیکلت با هر کدام از سیستم های گیربکس ۵ سرعته دستی یا خودکار همراه شود، مصرف سوختی برابر ۸٫۱ لیتر در شهر، ۶٫۱ لیتر در جاده و ۷٫۱۳ لیتر به چهره ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهدداشت. الانترا خوشبختانه در شدامد شهری، رانندگی آسان و بی دردسری دارد و بدون هیچ گونه مسئله ای شما را به مقصدتان می رساند. در بزرگراه ها نیز ساختار مستحکم شاسی و سیستم تعلیق الانترا مایه فراهم شدن یک تجربه سواری نرم و آسان برای سرنشینان می شود.

النترا نیوفیس ۲۰۰۰ هم اکنون در مدل نیمه‌فول نزدیک ۱۴۰ میلیون و در مدل فول‌آپشن نزدیک ۱۵۰ میلیون تومان در بازار ایران بها دارد.

بها در امارات ۶۵ هزار درهم
بها در ایران ۱۵۰ میلیون تومان
حجم موتور سیکلت ۲۰۰۰ سی سی
بیشینه سرعت ۲۱۰ کیلومتر
نیرو ۱۴۷ اسب بخار
رقبای جهانی toyota کرولا-ford فوکوس- شورلت کروز



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



مطالب محبوب
اینستاگرام