سایت جامع خودرو در ایران


» برند جدیدی از lexus به نام انوی در راه است ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶


مدیر بخش میان‌المللی lexus، معتقد است که این برند هنوز به پتانسیل خود در برابر برندهای آلمانی دست نیافته است:

وقتی در شدامد هستید، متوجه می‌شوید که مردم به خودروی مرسدس با حسرت نگاه می‌کنند و مالک دم را فردی کامیاب در همایش می‌دانند. ما در lexus هنوز به این درجه از گیرایش نرسیده‌ایم که سه برند لوکس آلمانی از دم برخوردارند.

توکو فوکوئیچی، علاوه‌ بر سمت مدیریت بیرون از ژاپن lexus، به‌تازگی مسئولیت مدیریت بزرگتر اجرایی این برند را نیز عهده‌دار شده است تا سطح محبوبیت lexus را در سراسر جهان افزایش دهد. اتفاقی که به باور‌ی کارشناسان با رونمایی از مدل LC500 به‌تدریج درحال حقیقی شدن است. خودروی LC به‌روشنی با همگی خودروهایی که toyota فرآوری می‌کند، متفاوت است و ویژه lexus طراحی شده است تا گیرا و چشم‌گیر باشد.

lexus چند روز پس از رونمایی LC500، برای جلب پروا بیشتر، قایق مفهومی خود را هم شناسایی کرد .قایق تفریحی lexus علاوه‌‌ بر کاربرد‌ی گسترده از فیبر کربن، پیشرانه‌ای در برگیرنده ۲ موتور سیکلت ۸ سیلندر ۵ لیتری به همراه داشت که در مدل LC500، شناسایی شده بود. در پیوستگی‌ی تقویت این برند، lexus با یک فضاپیمای فانتزی در فیلم والرین و شهر هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets) حضور خواهد داشت. این فیلم علمی تخیلی، پروژه‌ای سترگ و احتمالا پرفروش است که با کارگردانی لوک بسون و با بودجه‌ای ۱۸۰ میلیون دلاری، تا چند ماه دیگر اکران جهانی خواهد شد.

در برنامه‌های مربوط به طراحی و فرآوری خودروهای جدید، فوکوئیچی در تلاش است تا پلتفرم‌‌هایی اختصاصی برای lexus داشته باشد و صرفا روی بازطراحی مدل‌های toyota، متمرکز نباشد. او توانسته است اعتماد تویودا، مدیر عامل کنونی toyota را به دست آورد و نیرو لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش IT‌های جدید، گسترش‌ی محصولات و بازاریابی را در برگزیدن بگیرد.

برند lexus در سال ۱۹۸۹ با هدف فتح بازار آمریکا و فروش محصولاتی فراتر از کیفیت و گیرایش خودروهای toyota شکل گرفت؛ ولی در سال‌های گذشته هرچند با تقاضای خوبی در این کشور روبه‌رو بوده، رشد فروش محصولات بنز و بی‌ام‌و را تجربه نکرده است. فروش lexus در ماه بازپسین به تازگی میلادی هم در سنجش با مدت همانند سال پیش ۲۳ درصد کاهش یافته، در حالی‌که درخواست در بازار آمریکا افزایش داشته است. به نظر می‌رسد گزینش فوکوئیچی به سمت جدید در lexus، کاملا با هدف بازگرداندن این برند به روند رو به رشد گذشته باشد.

او در مصاحبه با اتوموتیو نیوز می‌گوید:

lexus می‌داند کیفیت و خدمات پس‌ از فروش محصولات برای جذب مشتری کافی نیست و حس رانندگی اهمیت بیشتری دارد… وقتی یک برند به اندازه‌ی کافی نیرومند باشد، کیفیت بالاتر دم‌قدر مهم نیست…بیائید lexus را برندی مستقل حساب کنیم و با کمی صبر، تصمیم بگیریم تا محصولی داشته باشیم که یک lexus سره( sare ) باشد؛ نه طرحی از toyota.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



آخرین دیدگاه‌ها

    مطالب محبوب
    اینستاگرام