سایت جامع خودرو در ایران


» توقف فرآوری ۴ خودرو تا پایان سال آینده ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

توقف فرآوری ۴ خودرو تا پایان سال آینده

دسته بندی : خودرو تاریخ : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶


همراهان همیشگی صنعت خودرو
رییس سازمان ملی استاندارد پیش‌بینی کرد تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۷ خط فرآوری چهار خودرو که نمی‌توانند استانداردهای خودرویی را از ۵۲ به ۸۳ باره بالارفتن و پلت‌فرم جدید را مدنظر پیمان دهند، متوقف شود.

به گزارش ایسنا نیره پیروزبخت درباره توقف خط فرآوری خودروهایی که نتوانند استاندارد خود را از ۵۲ به ۸۳ باره تا دی ماه سال ۱۳۹۷ بالارفتن دهند، بیان کرد: برنامه گردآوری شده برای ارتقای استانداردها از ۵۲ به ۸۳ باره تا دی ماه سال ۱۳۹۷ کاملا بررسی شده و اگر خودرویی نتواند تا هنگام زمان این مساله را رعایت کند خط فرآوری هنگام متوقف خواهد شد.

وی در پاسخ به این‌که مسوول تصمیم‌گیرنده درباره توقف خط فرآوری خودروهای غیراستاندارد در چهره عدم رعایت استانداردها تا هنگام هنگام کیست؟ اظهار کرد: رویهمرفته ستاد سیاست‌گذاری خودرو مسوول تصمیم‌گیرنده درباره مسائل پیوسته با خودروهاست و ستاد یادشده در همین رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد تا اگر خودرویی نتواند استانداردهای مربوطه را تا زمان اعلام شده رعایت کند، خط فرآوری هنگام متوقف شود.

رییس سازمان ملی استاندارد پیوسته داد: در ستاد سیاست‌گذاری خودرو مصوب شده که تا پایان سال ۱۳۹۷ استاندارد خودروها باید از ۵۲ به ۸۳ باره افزایش یابد و اگر خودرویی نتواند هنگام را رعایت کند خط تولیدش متوقف خواهد شد.

پیروزبخت با اشاره به این‌که خودروسازی صنعت ساده‌ای نیست که بخواهیم درباره هنگام به یکباره تصمیم‌گیری کنیم، گفت: صنعت خودروسازی صنعتی است که نمی‌توان شش ماهه یا یک ساله هنگام را دگرگون کرد و نیازمند برپایی زیرساخت‌های بخردانه است. اگر به یاد داشته باشید زمانی که در دولت آقای خاتمی، آقای جهانگیری وزیر صنعت، معدن و بازرگانی بود زمان زیادی درازا کشید تا peykan از رده بیرون شود و برای توقف خط فرآوری peykan نیز جشن برگزار شد.

وی با بیان این که کشور ما به تازگی برجام را پشت سر گذاشته و مسائل تحریم کم کم در حال پشت سر گذاشته شدن است، سرنویس کرد: پس از برجام به تازگی قراردادها در حال انعقاد است و مذاکرات گوناگون برای سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. بی گمان اگر بخواهیم خودرویی را از رده بیرون کنیم باید جایگزین پسندیده هنگام هستی داشته باشد، چرا که در غیر این چهره باید پاسخگو بود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با پافشاری بر این‌که باید در سال‌های تحریم به ویژه در باره برخی سیاست‌ها و آیین نامه دیگر از دسته آیین نامه راهنمایی و رانندگی بازنگری‌هایی چهره می‌گرفت، خاطرنشان کرد: بسیاری از خودروها که در دیگر کشورها باره کاربرد پیمان می‌گیرد، به اصطلاح خودروهای سبک و کوچک تلقی می‌شوند، در مسافت‌های ‌میان‌شهری باره کاربرد پیمان نمی‌گیرند و در درون شهر با سرعت حداقلی جنبش می‌کنند. بنابراین پروا به این مساله از دسته تمهیداتی بود که می‌توانستیم طی دوره تحریم در بستگی با هنگام تصمیم‌گیری کنیم.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب