سایت جامع خودرو در ایران


» گرایش جوانان به برندهای لوکس ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

گرایش جوانان به برندهای لوکس

دسته بندی : اخبار ، خودرو ، لوکس ، نظرسنجی ، هفته نامه تاریخ : جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶


خودروسازان در حال تلاش بی‌وقفه برای برپایی گیرایی برای جوانان هستند ولی یک مطالعه جدید پیشنهاد می‌کند که اشرافیت و پرستیژ یک فاکتور کلیدی برای به دست آوردن قلب آنان به شمار می‌رود.


مطالعه‌ی Harris Poll نشان می‌دهد جوانان دلبستگی‌ی زیادی به مرسدس دارند. این خودروساز آلمانی بیشترین امتیاز را در میان خودروسازان به دست آورده ولی برندهای لوکس دیگر از مرسدس فاصله‌ی زیادی ندارند زیرا جوانان برندهای دیگری چون ب‌ام‌و، جنسیس، لکسس و porsche را دوست دارند.


با اینکه ترجیح دادن اشیای لوکس در زندگی، جوانان خیلی پول زیادی ندارند. به سرنویس نتیجه، این شرکت می‌گوید جوانان در سنجش با دودمان‌های بزرگ‌تر از خود توانایی کمتری برای خرید خودروهای لوکس دارند.


اینجاست که خودروسازان سطح میانه به میان می‌آیند زیرا شکیبیدن زیادی برای خرید این‌گونه خودروها بدست جوانان هستی دارد. بر پایه نتایج این مطالعه، toyota تاپ‌ترین برند باره دلبستگی‌ی این دسته از کسان بوده و پس از دم نیز honda، chevrolet و ford پیمان گرفته‌اند. دیگر برندهایی که رتبه‌ی بالایی نزد جوانان به دست آورده‌اند عبارت‌اند از subaru، nissan، جی‌ام‌سی و mazda.


بر پایه گفته‌های Joan Sinopoli، دستیار راه‌حل‌های برند در Harris Poll، دوست داشتن خودروها به سرنویس بخشی از فرهنگ ما زنده است و این جستار درباره‌ی دودمان‌های جوان به خوبی تماشا می‌شود. جوانان اشتیاق زیادی به اشرافیت و تجمل دارند و این جستار در صنعت خودرو هویداست، جایی که دلبستگی‌ی فراوانی به مرسدس هستی دارد.

منابع: The Harris Poll – The Detroit Bureau



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

مطالب محبوب