سایت جامع خودرو در ایران


» بدترین سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی در خودروهای جهان کدامند؟ (+پیکچر) ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶


به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، منوهای پیچیده می‌تواند دسترسی به سامانه ناوبری را برای شما طولانی و زمانبر کند . مهار‌کننده‌های روی کنسول نیز در برخی موارد کارتان را برای رسیدن به هدفتان سخت‌تر خواهند کرد. در این فهرست برخی از نامناسب‌ترین سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی در بازارهای جهانی را بازبینی می‌کنیم.

subaru استارلینک

پسینیان ورژن این خودرو بسیار تند‌تر از نسخه‌های پیشین است که روی نسخه‌های کراسترک و اوتبک به کار رفته است. خودروهایی که اینک به سرنویس نسخه‌های کامیاب بازار در سال ۲۰۱۷ شناخته می‌شوند. با این هستی این خودروهای خوب از یکی از بدترین سامانه‌های چندرسانه‌ای برخورداند. این سامانه دربرگیرنده رادیوی ماهواره‌ای، اپلیکیشن‌های هماهنگ با تلفن همراه است این سامانه معمولا کند و تاخیری کنش می‌کند و منو هنگام به گیج شن بیشتر کاربر منجر می‌شود.

mazda کانکت

اگر یک سیستم در جهان هستی داشته باشد که به شما ثابت کند تا از روی نما در باره عملکرد هنگام داوری نکنید، mazda کانکت است. به کارگیری این سامانها طلاعات و سرگرمی بیش از اندازه ساده به نظر می‌رسد که در برابر نسخه‌های پیشرفته نمی تواند خوشنودی همگان به ویژه جوان ترها را جلب کند. از طرفی میزان حساسیت صفحه لمسی نیز چندان دلنشین به نظر نمی‌رسد. اگر صفحه لمسی از کار بیفتند، تنها چند مهار‌گر کنسول می‌توانند برخی از عملیات‌های سامانه اطلاعات و سرگرمی را اجرایی کنند.

volvo سنسوس

منوی پیچیده برای سامانه ناوبری، حد واسط گیج کننده و نبود میزان واکنش پسندیده سنسوس volvo به یک سامانه اطلاعات و سرگرمی دردناک تبدیل می‌‌کند که بیش از کمک کردن، مایه دلسرد شدنتان می‌شود. نمایشگر بزرگ و لمسی در پیش درآمد می‌تواند نظرتان را جلب کند. ولی قابلیت‌های اجرایی این سامانه نیز انرژی بیشتری از شما میگیرد. نه تنها میزان حساسیت صفحه نمایش بلکه سرعت اجرایی کردن درخواست‌های شما میتواند کلافه کننده باشد. از طرفی منوهای پیچیده برای دسترسی به سامانه ناوبری دچالش‌برانگیز است.

lexus انفورم

زبان طراحی آینده lexus فوق‌العاده است ولی سامانه اطلاعات و سرگرمی این شرکت با نام انفورم در جبهه‌ای مخالف پیمان دارد. این سامانه حتی کاربرد شده‌تر از سامانه اطلاعات mazda به نظر می‌رسد. ولی بدتر ویژگی این سیستم لمسی نبودن هنگام است. از دیگر سو تغییر میان دو بخش ناوبری و صوتی نیز کلی کلافه کننده است.

انفینیتی اینتاچ

تازه ها خوب این است که اینفینیتی اینتاچ از دو بخش نمایش لمسی دلنازک تشکیل شده که به راستی دو بخش مجزا هستند. ولی اگر تحسین این دو بخش را به پایان برسانیم، گواه همپوشانی بسیار میان دو صفحه نمایش و دیرکرد بسیار میان عملیات دو نمایشگر هستیم. در حالی که نما این سامانه اطلاعات و سرگرمی چندان مانند lexus انفورم کاربرد شده نیست، ولی عملکرد هنگام نیز چندان نوین نشان نمی‌دهد.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

مطالب محبوب