سایت جامع خودرو در ایران


» پیمان کارگر این بار با برند ژاپنی وارد کشور شد ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶


قائم‌مقام nissan با مدیرعامل «جهان‌نوین آریا» نماینده رسمی خود در ایران دیدار کرد

به گزارش تازه ها خودرو ، پیمان کارگر که از دوازدهم فروردین‌ماه امسال ارتقای جایگاه یافت و به سمت قائم‌مقامی مدیرعامل nissan در منطقه خاورمیانه، شمال‌آفریقا و هندوستان منصوب شد، نخستین حضور خود در ایران را پس از دریافت دستور جدیدش با دیدار از نمایندگی‌های nissan در تهران و شهرستان‌‌ها تجربه کرد.

وی که یکی از مدیران بزرگتر شرکت nissan و از کسان مورداعتماد کارلوس گون، مدیر افسانه‌ای nissan است، نخستین حضورخاورمیانه‌ای خود را در مقام جدید با بازدید از شرکت جهان‌نوین‌آریا به‌سرنویس نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ایران اعلام کرد .

در نشست ها پیمان کارگر و سیروس جوکار،  مدیرعامل و گروهی از مدیران گروه سهیل بهوان (شریک عمانی جهان‌نوین‌آریا) نیز حضور داشتند

در نشست ها پیمان کارگر و سیروس جوکار، مدیرعامل و گروهی از مدیران گروه سهیل بهوان (شریک عمانی جهان‌نوین‌آریا) نیز حضور داشتند

در روز نخست این حضور، هیات nissan از نمایشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش جهان‌نوین‌آریا در سطح شهر تهران بازدید کردند. هدف اصلی از این بازدیدها، بررسی کیفیت خدمات فروش و پس از فروش nissan در ایران بود.

گفت‌وگو با کارکنان، مدیران و همچنین مشتریان شرکت از‌جمله بخش‌های مهم این بازدیدها بود. برای نمونه، این هیات در بازدید از گردانیدن تحویل شرکت جهان‌نوین‌آریا با خریداران ایرانی که برای تحویل خودروهای خود آمده بودند، به گفت‌وگو نشستند و جویای تجربه آنها از زمان آگاهی از حضور nissan در ایران تا خرید و تحویل خودرو بودند. نکته قابل‌پروا در این گفت‌وگو‌ها، تحویل زودتر از سررسید و VIP و خوشنودی مشهود خریداران از فرآیند فروش و تحویل خودروها بود.

یکی دیگر از نقاط توقف هیات nissan، مرکز آموزش فنی جهان‌نوین‌آریا بود، جایی که گروهی از نیروهای فنی نمایندگی‌ها و شعب این شرکت به شکل منظم و برنامه‌ریزی‌شده، جهت دریافت آموزش‌های فنی برای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت گردهم آمده آمده بودند. میزان پای‌بندی به استانداردهای میان‌المللی nissan در پهنه تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش هم از‌جمله نقاط تمرکز این بازدیدها بود.

در روز دوم، نشست ها چندگانه و فشرده‌ای میان هیات nissan و مدیران شرکت جهان‌نوین‌آریا برگزار شد تا کار و جنبش‌ها و دستاوردهای نماینده nissan در ایران از آبان ماه ۱۳۹۵ تاکنون ارائه و بررسی شود. لازم به ذکر است شرکت جهان‌نوین‌آریا به سرنویس یک شرکت ایرانی-عمانی کار و جنبش رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش خود را از آبان‌ماه سال ۹۵ آغاز کرده است.

در این نشست ها، مدیرعامل و گروهی از مدیران بزرگتر گروه سهیل بهوان (شریک عمانی جهان‌نوین‌آریا) نیز حضور داشتند. این هلدینگ بزرگ عمانی، یکی از بازیگران اصلی صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه است و نمایندگی nissan را در شش کشور این منطقه بر دوش دارد.

پیکچر یادگاری پیمان کارگر با مدیرعامل «جهان نوین آریا»، مدیرعامل گروه سهیل بهوان عمان و نمایندگان برگزیده جهان نوین آریا در  چند استان

پیکچر یادگاری پیمان کارگر با مدیرعامل «جهان نوین آریا»، مدیرعامل گروه سهیل بهوان عمان و نمایندگان برگزیده جهان نوین آریا در چند استان

هیات nissan نشست‌ای نیز با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش جهان‌نوین‌آریا در استان‌های فارس، اسپهان، خراسان رضوی، البرز و مازندران برگزار کرد تا از نزدیک در جریان روند حضور و کار و جنبش nissan در این استان‌ها پیمان گیرد.

بررسی عملکرد نمایندگی‌ها و شنیدن نظرات آنها درباره گسترش کار و جنبش‌های nissan در بیرون تهران، محور گفت‌وگوهای سازنده این نشست بود.

نمایندگان آماده که همگی از شناخته‌شده‌ترین و خوش‌نام‌ترین فعالان صنعت خودرو در استان‌های باره نظر هستند، ضمن اشاره به تعهد nissan به کیفیت و وفاداری شدید خریداران ایرانی به این برند ژاپنی، از شیوه تعامل و فرآیندهای کاری جهان‌نوین‌آریا آشکارکردن خوشنودی کردند و خواهان پیوستگی همین شیوه کار و جنبش جدا در بلندمدت شدند.

در انتهای این بازدیدها و نشست ها دو روزه، پیمان کارگر، قائم‌مقام مدیرعامل nissan در منطقه خاورمیانه، شمال‌آفریقا و هندوستان ضمن آشکارکردن خوشنودی کامل از کار و جنبش جهان‌نوین‌آریا به‌سرنویس نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش nissan، پایبندی این شرکت به خوشنودی مشتریان ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی nissan را ستود.

پیمان کارگر پافشاری کرد گسترش کمّی و کیفی کار و جنبش جهان‌نوین‌آریا در ایران در سال‌های پیش رو باید به گونه‌ای باشد تا به نمونه‌ای پیشرو در میان تمام نمایندگی‌های nissan در سطح میان‌المللی تبدیل شود.

گفت‌وگوی پیمان کارگر با مشتریان در گردانیدن تحویل «جهان نوین آریا»

گفت‌وگوی پیمان کارگر با مشتریان در گردانیدن تحویل «جهان نوین آریا»

وی افزود اطمینان از ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش عالی به بازار ایران جزو برنامه‌های مهم nissan است و از جنبش جهان‌نوین‌آریا در این گذرگاه با جدیت پشتیبانی خواهد کرد.




لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب