سایت جامع خودرو در ایران


» کمتر از دوماه تا شناسایی رقیبی نام آشنا برای تسلا مدل ۳ ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶


کمتر از دوماه تا شناسایی رقیبی نام آشنا برای تسلا مدل 3
در سال ۲۰۱۳ بود که ب ام و با شناسایی خودروی شهری i3 عزم خود را برای ورود به پهنه خودروهای الکتریکی نشان داد. در دم زمان بیشتر کسان اندیشه می کردند که باواریایی ها به یکی از خودروسازان پیشرو در به کارگیری پیشرانه های برقی بدل خواهند شد، ولی گذشت زمان چیز دیگری را پابرجا کردن کرد.
به گزارش دیجیاتو پس از عرضه i3، چشمداشت می رفت که ب ام و رفته رفته محصولات برقی دیگری به خطوط فرآوری خود اضافه کند ولی این کمپانی اعلام کرد که گسترش آی تی خودران نخستینگی بیشتری نسبت به فرآوری ماشین های الکتریکی دارد. با اتخاذ این راهبرد معلوم شد که باواریایی ها برای حضور در بازار خودروهای برقی چندان جدی نیستند و کمینه در کوتاه مدت محصولات بیشتری در این دسته ارایه نخواهند کرد.
با پروا به شرایط پیش رو اگر ب ام و قصد دارد حرفی برای گفتن در بازار خودروهای برقی داشته باشد، باید به اندیشه گسترش برند i افتاده و مدل هایی کاملا جدید با توانایی های بالا فرآوری کند. با راهبرد کنونی به نظر نمی رسد که باواریایی ها کامیابی چندانی کسب کنند، زیرا رفتار مشتریان این بخش از بازار بسیار هوشمندانه تر از دیگر قسمت هاست.
در برخی مقاطع شایعاتی مبنی بر اضافه شدن یک کراس اوور به خانواده i قوت گرفت، ولی در پایان دم هم به راستی تبدیل نشد و در برابر چنین پروژه ای بدست جگوار و با کراس اوور الکتریکی I-PACE به مرحله کنش رسید. با از دست دادن زمان و واگذاری پهنه به رقبا، ب ام و برای جبران واپس ماندگی خود به جای گسترش ماشین های الکتریکی کاملا جدید، ارایه نسخه برقی مدل های کنونی را در دستور کار پیمان داده است. این راهبرد اگر چه می تواند از لحاظ هزینه های گسترش و فرآوری مزایایی داشته باشد، ولی تجربه پابرجا کردن می کند که بردباری کامیابی دم چندان بسیار نیست.
با پروا به شرایط پیش رو اگر ب ام و قصد دارد حرفی برای گفتن در بازار خودروهای برقی داشته باشد، باید به اندیشه گسترش برند i افتاده و مدل هایی کاملا جدید با توانایی های بالا فرآوری کند. با راهبرد کنونی به نظر نمی رسد که باواریایی ها کامیابی چندانی کسب کنند، زیرا رفتار مشتریان این بخش از بازار بسیار هوشمندانه تر از دیگر قسمت هاست.
بر این پای بست ب ام و مدل های X3 و سری ۳ را برای تجهیز به پیشرانه الکتریکی گزینش نموده؛ ولی از آنجایی که X3 برقی به همراه iNext برای فرآوری در سال های نخستین دهه بعدی برنامه ریزی شده، زمان ارایه سری ۳ الکتریکی به سرنویس یک راز باقی مانده است.
با پروا به شرایط پیش رو اگر ب ام و قصد دارد حرفی برای گفتن در بازار خودروهای برقی داشته باشد، باید به اندیشه گسترش برند i افتاده و مدل هایی کاملا جدید با توانایی های بالا فرآوری کند. با راهبرد کنونی به نظر نمی رسد که باواریایی ها کامیابی چندانی کسب کنند، زیرا رفتار مشتریان این بخش از بازار بسیار هوشمندانه تر از دیگر قسمت هاست.
بر پایه گزارش بازپسین به تازگی نشریه آلمانی Handelsblatt سری ۳ با پیشرانه ای الکتریکی در ماه سپتامبر و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد. با پروا به بردباری شناسایی محصولات برقی جدید بدست جگوار، مرسدس و volvo در این نمایشگاه، این پیش بینی می تواند تا حد زیادی به راستی نزدیک باشد. در گزارش یادشده اشاره شده که سری ۳ برقی توانا خواهد بود تا ۴۰۰ کیلومتر مسافت را (مطابق با استانداردهای NEDC) بدون نیاز به شارژ دوباره طی کند که این رقم با پروا به حضور رقبای قدرتمندتر چندان جلب پروا کننده نیست.
با پروا به شرایط پیش رو اگر ب ام و قصد دارد حرفی برای گفتن در بازار خودروهای برقی داشته باشد، باید به اندیشه گسترش برند i افتاده و مدل هایی کاملا جدید با توانایی های بالا فرآوری کند. با راهبرد کنونی به نظر نمی رسد که باواریایی ها کامیابی چندانی کسب کنند، زیرا رفتار مشتریان این بخش از بازار بسیار هوشمندانه تر از دیگر قسمت هاست.
با پروا به شرایط پیش رو اگر ب ام و قصد دارد حرفی برای گفتن در بازار خودروهای برقی داشته باشد، باید به اندیشه گسترش برند i افتاده و مدل هایی کاملا جدید با توانایی های بالا فرآوری کند. با راهبرد کنونی به نظر نمی رسد که باواریایی ها کامیابی چندانی کسب کنند، زیرا رفتار مشتریان این بخش از بازار بسیار هوشمندانه تر از دیگر قسمت هاست.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب