سایت جامع خودرو در ایران


» انتقاد مخاطب اسب بخار به خدمات S7 توربو ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶

انتقاد مخاطب اسب بخار به خدمات S7 توربو

دسته بندی : خودرو تاریخ : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶


انتقاد یکی از مخاطبان اسب بخار به خدمات haima S7 توربو
روز گذشته گروه مستند اسب بخار در محل برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه حضور داشت. در ساعات برگزاری نمایشگاه، مخاطبان اسب بخار به نمایشگاه آمدند و در باره مسائلی با مجریان این برنامه گفتگو کردند. انتقادها و پیشنهادهای سازنده از نکات مثبت ملاقات حضوری مخاطبان اسب بخار با عوامل برنامه به حساب می آید.
یکی از مخاطبان برنامه به نام آقای حمزه ای در ملاقات با عوامل اسب بخار مسئله ای نغز را مطرح کرد. او گفت که پس از دیدن برنامه haima S7 توربو، اقدام به خرید این خودرو کرده است و تا به امروز از گزینش خود خوشنودی نسبی را داشته است. ولی چندی پیش اتفاقی برای این خودرو می افتد که سستی خدمات و دانش فنی یاری رسانی خودرو ایران را نشان می دهد.
آقای حمزه که نزدیک ۴ هزار کیلومتر با haima S7 توربو رانندگی کرده است، چند روز پیش متوجه صدایی از موتور سیکلت و تسمه خودرو می شود. وقتی درب کاپوت را باز می کند، متوجه می شود که آب رادیاتور خودرو در تو یا درون محوطه موتور سیکلت ریخته است. این نقص به خاطر افتادن درب اندوختگاه اندوخته آب رادیاتور (درب رادیاتور) مشهود شده بود. با بررسی بیشتر معلوم می شود که لبه اندوختگاه اندوخته آب رادیاتور خودرو ترک خودرو بود و مایه شده تا درب هنگام گم شود.
هنگامیکه آقای حمزه ای با امدادخودرو تماس می گیرید، می گویند که باید با خودرو رانندگی انجام نشود و خودرو به یکی از نمایندگی های استان منتقل شود. پس از کمی پیگیری معلوم می شود که در محدوده ارومیه امدادخودرو ایران حتی یک دستگاه خودروبر ندارد. پس از پیگیری های بسیار، سرانجام یک یدک کش امدادی به محل ویرانی خودرو گسیل می شود. وقتی یاری رسان haima S7 توربو را می بیند به مالک خودرو می گوید که هنوز آموزش تعمیرات این خودرو را ندیده و باید خودرو آشکارا به نمایندگی برده شود. باید اشاره کرد که با پروا به گارانتی خودرو هیچ هزینه ای بابت انتقال خودرو از مالک گرفته نمی شود. پس از بردن خودرو مشخص می شود که نمایندگی ارومیه و شهرهای کناره ‎ ها هیچ تکه ای برای جایگزینی درب اندوختگاه اندوخته آب رادیاتور ندارند و ناچار می شوند که از تکه Kia Pride برای رفع نقص کاربرد کنند. با پروا به اینکه مراجعه haima S7 توربو آقای حمزه ای همزمان با فراخوان سیستم تهویه این خودرو از سوی Iran KHodro بوده است، از نمایندگی می خواهد که بازرسی لازم را انجام دهد. به گفته مالک خودرو پایلوت haima در ارومیه بدون هیچ بررسی برگه تایید عملکرد سیستم تهویه خودرو را صادر می کند و می گوید که خودرو هیچ مشکلی ندارد.
بر پایه گزارش مخاطب برنامه اسب بخار، در این میان چند مسئله مطرح می شود. نخستین نکته این است که گویا هنوز نیروهای امدادی Iran KHodro آشنایی با نسخه توربو haima S7 ندارند و نمی توانند در محل دشوار هنگام را بر طرف کنند. دوم اینکه سستی قطعات این خودرو در مناطق غربی کشور دیده می شود. سومین مسئله که مهمترین هنگام است، نیروی امدادی Iran KHodro نمی تواند مشتری را به چهره درست راهنمایی کند و می گوید که باید خودرو روشن نشود. این در حالی است که با ریختن آب تو یا درون اندوختگاه اندوخته رادیاتور و با گذاشتن حتی یک مشمای پلاستیکی می توان خودرو را بدون هیچ آسیب رسانی روشن کرد و به راه خود پیوستگی داد.
بدیهی است که مالکان haima S7 توربو خودرو باره تاییدی را کمینه از نگاه خود خریداری کرده اند و درستی هنگام است که S7 توربو می تواند به سرنویس یکی از بهترین کراس اوورهای چینی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان شناخته شود. ولی شاید بهتر باشد تا Iran KHodro و بسیاری از خودروسازان کمی بیشتر به بحث حدمات خدمات خودروهای چینی دقت داشته باشند.
گروه مستند اسب بخار



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب