سایت جامع خودرو در ایران


» لوکس‌سازان و افت فروش در بازار آمریکا ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

لوکس‌سازان و افت فروش در بازار آمریکا

دسته بندی : اخبار ، خودرو ، لوکس ، هفته نامه تاریخ : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶


با اینکه تلاش‌های روزافزون برندهایی چون مرسدس و ب‌ام‌و برای کسب بهره بیشتر از بازار، هر دو برند از افت فروش در ایالات‌متحده رنج می‌برند.


همان‌گونه که به تازگیً گزارش کرده‌ایم، فروش خودروها و تراک های جدید در ماه گذشته ۳ درصد افت داشته و پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای جدید تا پایان سال نزدیک ۱ میلیون دستگاه کمتر از میزان فروش سال ۲۰۱۶ باشد. این پیش‌بینی‌ها برخلاف تلاش‌های لوکس‌سازان برای گسترش سبد محصولات خود مخصوصاً با ارائه نسخه‌های گیج‌کننده می‌باشد.


برای مثل ب‌ام‌و سری ۳ کنونی در فرم‌های استاندارد سدان پنج درب، فست بک گرن توریسمو، استیشن، دیزل و پلاگین هیبرید و در مدل سری ۴ بصورت کانورتیبل، دو درب و چهار درب کوپه عرضه می‌شود. خودروسازان پریمیوم اندیشه می‌کنند این جستار به افزایش فروش کمک می‌کند ولی همان‌گونه که هر دو خودروساز آلمانی به تازگیً اعتراف کرده‌اند، مدل‌های بسیار زیادی دارند.

مدیر ب‌ام‌و در آمریکای شمالی گفته است:

هدف ب‌ام‌و کسب بهره بیشتر از بازار بوده ولی این فرمایش به همپوشانی محصولات تبدیل شده است. مشتریان ب‌ام‌و تنها از یک مدل به مدلی دیگر نقل‌مکان می‌کنند. برند ما توانا نبوده تا خریداران جدید را جذب نماید.


بسیاری از لوکس سازان شماری از مدل‌های سطح پایه را در آمریکا عرضه کرده‌اند که از دم میان می‌توان به cadillac ATS، ب‌ام‌و i3 و مرسدس CLA اشاره کرد. فروش هر سه خودروی یاد شده در حال کاهش بوده و دو مدل cadillac و مرسدس افت فروش قابل‌توجهی داشته‌اند.


یکی از تحلیل گران بزرگتر ادموندز می‌گوید:

در برخی موارد، راهبرد لوکس سازان به ضررشان پایان یافته است. ایده‌ی اینکه چه چیزی یک برند را لوکس می‌سازد تغییر یافته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ برای هر خودروی لوکسی مهم است ولی اگر شما در حال خرید یک شاسی‌بلند دو دیفرانسیل باشید به راستیً هیچ‌کسی به دم شتاب اهمیت نمی‌دهد.

منبع: nytimes



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

مطالب محبوب