سایت جامع خودرو در ایران


» هم اندیشی جهانی نوآوری در زمینه خوشنودی‌مندی مشتریان hyundai ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶


هم اندیشی جهانی نوآوری در زمینه خوشنودی‌مندی مشتریان hyundai

پسین (امروزه ساکنان استان کرمان خودرو- هم اندیشی جهانی نوآوری در زمینه خوشنودی‌مندی مشتریان شرکت hyundai با حضور مدیران خدمات پس از فروش نمایندگان hyundai از سراسر جهان از دسته آسان موتور سیکلت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «پسین (امروزه ساکنان استان کرمان خودرو»، در این هم اندیشی که در روزهای ۱۳ تا ۱۵ تیرماه در شهر سئول کشور کره جنوبی برگزار شد، مهم‌ترین برنامه‌های جهانی hyundai در زمینه افزایش خوشنودی مشتریان این برند در سطح جهان باره بررسی پیمان گرفت.
در این هم اندیشی، مدیران بزرگتر hyundai کره جنوبی به بررسی رویکردهای جدید این شرکت در زمینه افزایش خوشنودی مشتریان پرداختند. یکی از اصلی ترین موارد مطرح شده در این هم اندیشی، تغییر هدف hyundai از تمرکز بر خوشنودی‌مندی مشتریان به تجربه مشتریان نسبت به خدمات ارائه شده از ابتدای سال ۲۰۱۷ بود که دربرگیرنده خلاقیت و منحصربه‌فرد بودن هنگام می‌شود. بر این بنیاد تجربه نو‌آوری از دید مشتری دربرگیرنده آگاهی از فرآورده، گیرایی فرآورده، پژوهش نسبت محصولات همانند، خرید فرآورده و تجربه پس از خرید می‌شود.
از سوی دیگر بر بنیاد گفته‌های مدیران بزرگتر hyundai، راهبرد این شرکت جهت حفظ مشتریان به‌منظور برپایی تجربه‌ای گیرا از خدمات پس از فروش، دربرگیرنده مانیتیورینگ یکپارچه (بدست سرویس دیجیتال hyundai)، فراهم آوردن راحتی و آسایش (سرویس خلاقانه) و قابل‌اطمینان بودن (ارائه خدمات با کیفیت پسندیده در سطح سرویس جهانی) است.
hyundai پیش‌بینی می کند که به دست آوردن سود سرویس یکی از شاخص‌های رقابتی برای کسب‌وکار آینده خواهد بود که جهت دستیابی به هنگام رویکردهای مختلفی ازجمله کاهش هزینه‌ها و حفظ و رشد درآمد بررسی خواهد شد. افزون بر این‌ها، جذب مشتریان به عاملیت‌ها با پیشنهاد سرویس اضافی به مشتریان دربرگیرنده برپایی کتابخانه، کافی‌شاپ، شارژ خودروهای برقی، فضای استراحت مشتری، نگریستن خودرو در حین تعمیرات، نزدیک کردن عاملیت‌ها به مشتریان‌ و ارائه تجربه و تحلیل اطلاعات خودرو از راه نرم‌افزار و پیشنهاد خدمات پیوسته به مشتری از دیگر برنامه‌های جهانی hyundai است که به‌بازبینی در کشورمان نیز اجرایی خواهد شد.
در پایان این هم اندیشی سرنویس شد hyundai با پیشرفت آی تی جهانی گام برداشته و با پروا به دگرگونی ها انتظارات مشتریان پیش‌بینی لازم را جهت مراقبت و حفظ ایشان به کنش خواهد آورد و به‌سرنویس‌نمونه هنگام فروش خودرو به مشتری اطلاعات کامل مشتری دریافت و پس از تجزیه‌وتحلیل خصوصیات اخلاقی ایشان، خدمات متناسب پیشنهاد خواهد شد.
آسان موتور سیکلت به‌سرنویس نماینده رسمی hyundai کره جنوبی در ایران، در راستای اهداف جهانی این برند و ارتقا خوشنودی مشتریان محصولات hyundai در ایران، علاوه بر تکاپو‌های در دست اقدام (ازجمله کمپین بازدید رایگان تابستانه) گام‌های اجرایی مطرح شده در این هم اندیشی را هم‌راستا با دیگر نمایندگی‌های این برند در سطح جهان اجرایی خواهد کرد.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

مطالب محبوب