سایت جامع خودرو در ایران


» شرکت نویتک، lamborghini اونتادور SV را تقویت می‌کند ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶

شرکت نویتک، lamborghini اونتادور SV را تقویت می‌کند

دسته بندی : خودرو تاریخ : پنج شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶


شرکت نویتک، lamborghini اونتادور SV را تقویت می‌کند
از زمانی که سوپرخودروها به هستی آمده‌اند، عطش در پسندیدن داشتن نیرو بیشتر، در میان دلبستگی‌مندان به‌هستی آمده است. نویتک، نسخه‌ای نیرومند از پرچمدار لامبورگنی عرضه خواهد کرد که نزدیک به هزار اسب بخار، نیرو دارد.
برخی کسان گرایش دارند یک خودرو عملکرد، راحتی، انحصار یا هیجان رانندگی بیشتری داشته باشد؛ ولی حتی بهترین خودروها هم نمی‌توانند به ‌اندازه‌ی کافی این حس و نیاز را برآورده کنند. بنابراین جای شگفتی نیست که صنعت تیونینگ برای تقویت موتور سیکلت و نما خودرو در دهه پسین رشد پیدا کرده است و در میان شرکت‌های معتبر در این، زمینه نویتک (Novitec) از بهترین‌ها است.
به گزارش زومیت،با انجام سحر و جادوی تیونینگ روی خودروهای ferrari، lamborghini، maserati، rolls royce و مک‌لارن از راه بهینه کردن قسمت‌های گوناگون، این خودروها به نمونه‌های کامل‌تر و قدرتمندتری تبدیل می‌شوند. این تیونر آلمانی واژه «تسلیم» را درک نمی‌کند و اونتادور اس‌وی رودستر، نمونه کاملی از خودروهای نیرومند این برند است.
خودروی اونتادور SV کمی بیش از یک سال پیش، با اصلاحات فیبر کربن و بهینه‌سازی برای افزایش توان پیشرانه خود سروصدای زیادی به پا کرد. این پیشرانه، دیگر به‌طور تنفس طبیعی باقی نمی‌ماند؛ زیرا نویتک بر به‌کارگیری سوپرشارژر متمرکز شده است تا خروجی را به ۹۷۰ اسب بخار افزایش دهد. نباید فراموش کنید که مدل عادی این خودرو تنها ۷۵۰ اسب بخار نیرو دارد.
شرکت نویتک، lamborghini اونتادور SV را تقویت می‌کند
در ۷۵۰ اسب بخار، lamborghini اونتادور استاندارد به‌روشنی زیر فشار و فاقد نیرو کافی بود؛ درحالی‌که ۷۵۰ اسب بخار برای خیلی‌ها بیش از اندازه نیاز است. شرکت نویتک تورادو این خودروی مجهز به پیشران ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل را تا ۹۷۰ اسب بخار تقویت کرده است. سوپرشارژ کردن V12 برای برخی کسان ستمگرانه به نظر می‌رسد؛ ولی به راستی برای افزایش توان نزدیک به چهاررقمی lamborghini تقاضای زیادی هستی دارد. البته رسیدن به نزدیک ۱۰۰۰ اسب بخار با تنفس طبیعی، بسيار سخت است و راهکار انجام این کار، سوپرشارژ یا توربوشارژ کردن پیشرانه خودرو است.
به‌علاوه، این سوپرخودرو با پیشرانه‌‌ی عقب‌میان یا میانی و شماری قطعات آیرودینامیک سفارشی، از دسته یک بال عقب بازطراحی شده و بهینه‌سازی پهلویی، شکل و شمایلی آیرودینامیک‌تر پیدا کرده است. هم‌چنین این تیونر آلمانی، با چرخ‌های سفارشی ووسن دگرگونی ها این خودرو را تکمیل کرده است و چیزی درست کرده که مطمئنا یکی از دیوانه‌ترین خودروهای دارای نشان «Raging Bull» است.
اگر چه شما نمی‌توانید ۲۲۰ اسب بخار اضافه را در این تصاویر گیرا و دوست‌داشتنی ببینید؛ ولی توانا به تماشا کیت بدنه آیرودینامیک و چرخ‌های ووسن به‌اندازه‌ی ۲۰ اینچ در محور جلو و ۲۱ اینچ در عقب هستید. برای هماهنگی بیشتر، نویتک تورادو در بسیاری از قطعات و بخش‌های بدنه از فیبر کربن کاربرد کرده است که همراه با یک تعلیق کویل اوور KW و سیستم اگزوز ارتقاءیافته، صدای پیشرانه این خودرو V12 را فوق‌العاده می‌کند .
شرکت نویتک، lamborghini اونتادور SV را تقویت می‌کند
این تیونر واپسین کیت بالارفتن خود را که تنها برای lamborghini ساخته شده، تنها برای ۵۰۰ دستگاه اونتادور اس‌وی رودستر هدف‌گذاری کرده است؛ برآیند اینکه فرآوری خود را بیشتر منحصر به مدل کوپه کرده که ۶۰۰ نمونه از هنگام فرآوری شده است.
شدنی است برخی کسان داشتن lamborghini استاندارد را ترجیح بدهند، درحالی‌که خیلی‌ها معتقدند برای خودروهایی که از سنت‌اگاتا بیرون می‌شوند، هنوز امکان بهبود هستی دارد. تیونرهایی مانند نویتک تورادو برای حل این دشوار آماده‌اند تا ابرخودروهای نوین، با هزینه‌ای بالا؛ سفارشی شوند.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب