سایت جامع خودرو در ایران


» انتقادات مدیر جنسیس از برندهای آلمانی! ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶

انتقادات مدیر جنسیس از برندهای آلمانی!

دسته بندی : اخبار ، جنسیس ، خودرو ، لوکس ، هیوندای تاریخ : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶


اگر در شگفتی هستید که hyundai چرا و چگونه خودروهای پرماسیدن‌برانگیز را با برند جنسیس عرضه می‌کند باید بدانید که این جستار به خاطر یک مرد بنام آلبرت بیرمن است. زیربرند جدید hyundai هم‌اکنون بدست بیرمن گردانیدن می‌شود، کسی که پیشترً دستیار مهندسی بخش M ب‌ام‌و بوده است؛ بنابراین جای تعجبی نیست که فردی با چنین تجربه‌ای در ساخت خودروهای اسپورت و پرفورمنس به جنسیس در ساخت خودروهای سطح بالا کمک کند. البته بیرمن به تازگیً انتقاداتی را متوجه کمپانی پیشین خود و همچنین دیگر برندهای آلمانی داشته است.


یک عبارت مشترک در زمان انتقاد از بخش M این است که بخش یاد شده برای برجسته‌سازی موتور سیکلت اسپورت بکار می‌رفته ولی هم‌اکنون ابزاری برای بازاریابی است. بیرمن با رسانه استرالیایی درایو درباره چگونگی برندهای آلمانی چون ب ام و M و مرسدس-ای mg گفتگو کرده است.


انتقاد اصلی او به افزودن فناوری‌های بسیار و بی‌چم(cham ) مربوط بوده است:

نخست از همه اینکه همه دم‌ها بازاریابی هستند. به راستیً چه شمار از مردم دم‌ها را به راستیً می‌خرند؟ بخش اعظم این فناوری‌ها برای رسانه‌ها و برپایی شوک بوده و برای نشان دادن سطح فناوری هستند.


بیرمن پرماسیدن می‌کند این برندها تمرکز زیادی روی فناوری داشته و روی فرآورده حقیق پروا زیادی ندارند. بیرمن می‌گوید آلمان‌ها در بحث آزمایش کیفیت سست کنش می‌کنند. او ادعا می‌کند میزان آزمایش‌ها کاهش یافته است. او ادعا می‌کند آزمایش‌های کیفیتی که در جنسیس چهره می‌گیرند بسیار بهتر هستند:

آزمایش‌های ما وسیع‌تر هستند. ما ۳۰ هزار کیلومتر آزمایش رانندگی در مراکز پژوهش و گسترش hyundai داریم. ما پس از این آزمایش‌ها ۱۰ هزار کیلومتر دیگر نیز در نوربرگ رینگ آزمایش انجام می‌دهیم. اندیشه نمی‌کنم شرکت دیگری بیش از این مقدار آزمایش انجام دهند.


او همچنین روش بازاریابی خودروهای نوین آلمانی را دوست ندارد. بیرمن می‌گوید:

اگر من بخواهم G90 را به یک مشتری آمریکایی بفروشم، شرکت‌های دیگر هستند که خودروی پرچم‌دار خود را در پیست نشان می‌دهند. خودرو در کلاس مدل‌های لوکس است ولی تنها استعداد خودرو در پیست را نشان می‌دهند ولی کدام خودروی لوکس ۲٫۲ تنی در پیست پیکار خواهد داد؟ ما این‌گونه کنش نمی‌کنیم. ما نه برای رسانه‌ها بلکه برای مشتری کار می‌کنیم. البته که این کارها را برای رسانه‌ها انجام می‌دهیم ولی کار نخست برای مشتری‌ها هستند.


تاکنون این اظهارات بازتاب‌های فراوانی در میان دوستداران خودرو و طرفدارانی داشته که با خودروهای آلمانی بزرگ شده‌اند.



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

مطالب محبوب