سایت جامع خودرو در ایران


» هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶


به تازگی این فرصت برای دست‌اندرکاران گاهنامه اتواکسپرس فراهم شده که در صندلی سرنشین فرآورده جدید جگوار یعنی E-Type Zero پیمان بگیرند. این تنها بررسی کوتاهی بوده زیرا جگوار لندروور هنوز هم مشتاق است تأکید نماید این پروژه در حال تکامل بوده و در آینده جزئیات بیشتری از هنگام منتشر خواهد شد.


یک جستار کاملاً سورئال در این باره هستی دارد زیرا فرمی نمادین به‌چهره کاملاً ساکت به جنبش درآمده ولی ورود به تو یا درون کابین اوضاع را به کلی دگرگون می‌کند. نشان‌دهنده‌های دیجیتال خودرو که از نسخه ریشه دار E-Type الهام گرفته‌اند کاملاً بازی را تغییر یافته نشان می‌دهد.


باید چشم براه بمانیم و ببینیم که مصرف‌کنندگان تا چه اندازه از این سطح امروزین سازی در E-Type اصلی پیشباز خواهند کرد؛ ولی برای الآن باید بگوییم فضای بسیار زیادی در تو یا درون کابین نسخه پیش‌تولیدی هستی داشته و مشتریان ناچار نیستند که نشان‌دهنده‌های دیجیتال نشان داده شده در این نوشتار را گزینش کنند.


در زمان جنبش فشار تند پای مدیر فنی بخش کلاسیک جگوار لندروور روی ماشین ۹۸ گاز شمه‌ای از گنجایش نیروهای محرکه خودرو را نشان می‌دهد هرچند بخش اعظم پرفورمنس این نسخه پیش‌تولیدی هم‌اکنون قفل شده است. ما باید برای بررسی کامل E-Type Zero مدت نسبتاً زیادی را چشم براه بمانیم ولی در سرعت‌های پایین خواهید فهمید که سواری هنگام بی گمانً همانند خودرویی امروزین نیست. خودرو دایو و به عقب پرتاب شدن‌های زیادی داشته و سیستم تعلیق نیز سفت است.


مدیر شرکت می‌گوید با اینکه سخت بودن ساخت نیروهای محرکه الکتریکی برای پیمان دادن در شاسی دست‌نخورده، بزرگ‌ترین چالش برای بخش کلاسیک شرکت در زمان طراحی و مهندسی بحث‌های قانونی بوده است. ازآنجایی‌که بخش کلاسیک جگوار لندروور شاخه‌ای از یک کارخانه انبوه‌ساز است بنابراین این خودرو باید از عهده پاس کردن قوانین سخت‌تری نسبت به دیگر شرکت‌ها برآید.


بخش کلاسیک جگوار لندروور اندیشه می‌کند E-Type Zero با پیشباز خوبی از سوی مصرف‌کنندگان دلبستگی‌مند به خرید یک جگوار کلاسیک روبرو خواهد شد؛ ولی شاید این خودرو یک پروژه کاملاً شگفت برای بخشی باشد که پیشترً با محصولات کاملاً متفاوتی شناخته شده است ولی بخش کلاسیک جگوار لندروور این را می‌داند که کانسپتی جدید همانند این خودرو طیف مشتریان کاملاً جدیدی را به سوی خود خواهد کشاند.


شکی هستی ندارد که جگوار E-Type Zero یک پروژه چشمگیر بوده و فناوری بکار رفته در هنگام مایه جلب پروا مشتریان جدیدی خواهد شد. البته مشتریان باید یاد بگیرند همراه این خودرو زندگی کنند. اعداد پرفورمنس گفته شده درباره E-Type Zero دانستن‌برانگیز هستند ولی باید زمان زیادی را پشت فرمان خودرو بگذرانیم تا داوری کامل و صحیحی درباره اینکه آیا ساخت یک خودروی کلاسیک با نیروهای محرکه کاملاً الکتریکی ایده خوبی است یا خیر داشته باشیم.

منبع: autoexpress



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

مطالب محبوب