سایت جامع خودرو در ایران


» وقفه برپایی شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶


به گزارش اخبارخودرو به نقل از ایرنا، «رضا تقی زاده» امروز (سه شنبه) با بیان مطلب فوق، افزود: خودروساز با پروا به روند فرآوری خودرو و با به دیده داشتن همه عوامل کارساز در فرآوری، برنامه زمانی مشخصی برای فرآوری محصولات خود در ابتدای هر سال اعلام می کند و بر پای بست این برنامه ریزی، شرایط فروش محصولات و عرضه هنگام به بازار مشخص و در درازا سال و در زمان های معین اعلام می شود.

رضا تقی زاده

رضا تقی زاده

وی بیان داشت: امسال نیز به همت کارکنان و مهندسان گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش رشد فرآوری ۲۰ درصدی محصولات این گروه در همسنجی با پارسال، گواه افزایش کیفیت خودروهای تولیدی از آنگونه دو ستاره شدن خودرو سایپا ۱۵۱ هستیم؛ همچنین بیشترین خودروهای چهار ستاره کیفی نیز جز محصولات تولیدی گروه سایپا است.

تقی زاده پیوسته داد: با پروا به رشد چشمگیر فرآوری شرکای بازرگانی، گواه افزایش فروش ۲۳ درصدی همه محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به سال گذشته بوده ایم و همچنین در گروه سایپا نیز بر این پای بست و با تاکیدات مدیریت بزرگتر گروه مبنی بر افزایش رضایتمندی مشتریان، همواره کوشش شده که این مهم در دستور کار پیمان گیرد و فرآوری، فروش و خدمات پس از فروش فرآورده در جهت افزایش خوشنودی مندی بیشتر مشتریان جنبش کند که خوشبختانه بر پای بست آمار مراجع ذیصلاح در این گذرگاه بوده است.

دستیار بازاریابی و فروش گروه سایپا خاطرنشان کرد: گروه سایپا در راستای بهبود و افزایش رضایتمندی مشتریان طی برنامه ای مدون اقدام به رتبه بندی تکه سازان خود کرده است و با گزینش تکه سازان برتر کوشش در فرآوری قطعات کیفی داشته است تا بر پای بست برنامه و در زمان مشخص قطعات را به سایپا جهت فرآوری تحویل دهند؛ این روند مایه شده که فرآوری خودرو با دشواری ها کمتری روبرو شود.

وی بازگو کرد: ابتدای امسال و با وقوع آتش سوزی در شرکت «کروز» که تامین کننده بزرگ محصولات گروه سایپا بود، دچار دشوار شدیم و این فرمایش سبب شد وقفه ای یک ماهه در دیرکرد تحویل محصولات به مشتریان تحمیل شود که با تلاش مسئولان هنگام شرکت و پیگیری های چهره گرفته از سوی سایپا دشواری ها در حال برطرف شدن است.

تقی زاده پافشاری کرد: با پروا به فرآوری خودروهای جدید و مشترک با شرکای بیگانه کوشش شده سفارش گذاری قطعات و واردات هنگام به کشور در کمترین زمان شدنی چهره پذیرد، البته گاهی اوقات موارد و مشکلاتی در ترخیص قطعات سفارشی در باژگاه برپایی می شود که در روند فرآوری فرآورده تاثیرگذار است؛ در این باره هم طی جلساتی با مسوولان وزارت صنعت، معدن و بازرگانی و باژگاه کشور کوشش شده این دشواری ها به دست کم برسد و زمان ترخیص قطعات در کوتاه ترین زمان چهره پذیرد.

** فرآوری نخستین خودرو تولیدی گیربکس ربات در سایپا

وی بیان داشت: سایپا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و در تعامل با سازمان تاکسیرانی در سراسر کشور با هدف عرضه محصولات خود به ناوگان همگانی همواره پیشرو بوده و نخستین خودرو تولیدی گیربکس ربات در کشور نیز بدست گروه سایپا به این ناوگان افزوده شد.

این مقام مسئول شرکت سایپا اضافه کرد: در این راستا کوشش شده بر پای بست پیمان نامه منعقده فی مابین، محصولات خود را در زمان مشخص به مشتریان تحویل دهد، ولی در برخی اوقات در فرآیند تامین اعتبار از سوی بانک ها و اسقاط خودرو فرسوده که از سوی سازمان تاکسیرانی چهره می پذیرد، مشکلاتی هستی دارد که با تلاش های انجام شده، موانع در کمترین زمان شدنی مرتفع می شود.

وی در پایان تصریح کرد: همانگونه که مدیرعامل گروه سایپا درباره هستی مشکلاتی در فرآیند فرآوری، فروش و خدمات پس از فروش خودرو از مشتریان پوزش کرد، با پافشاری و پیگیری های انبوه کوشش شده که با کم کردن دشواری ها موجود، بتوانیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

تقی زاده با بیان اینکه این روند در تحویل خودرو به مشتریان هم دنبال می شود، آشکارکردن امیدواری کرد که به روزی برسیم که ناخشنودی اندک موجود در فروش و خدمات پس از فروش به صفر برسد.

طی روزها و هفته های گذشته چندی از مشتریان گروه خودروسازی سایپا طی تماس های انبوه تلفنی از تحویل نشدن به هنگام خودروهای ثبت نامی این خودروساز گلایه داشتند.




لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.


مطالب محبوب