سایت جامع خودرو در ایران


» به دنبال کسان چیره دست و نخبه در خدمات هستیم ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶


مدیرعامل «مدیران خودرو» در حاشیه پنجمین دوره چشم وهمچشمی‌های فنی فراگیر خدمات پس از فروش:

به گزارش اخبارخودرو به نقل از عصرخودرو،  این آزمون با کمک سازمان آموزش فنی و پیشه ایی کشور همزمان در استان های البرز، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی و اسپهان در میان ۸۴۱ تن از پرسنل خدمات پس از فروش ۱۳۰ نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو و از شاخه‌های کارشناس فنی، پذیرشگر، یاری رسان فنی ،تکنسین مکانیک، تکنسین برقکار و تکنسین جلوبندی برگزار شد.

مدیرعامل مدیران خودرو

مدیرعامل مدیران خودرو

بر پای بست این گزارش به تازگی شرکت مدیران خودرو با سیاست افزایش خوشنودی مشتریان تمرکز خود را در پهنه خدمات پس از فروش افزایش داده و با بهبود راهبردهای بر پایه گسترش بازار، رهبری هزینه، و گسترش فرآورده و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات در نمایندگی های مجاز کوشش در تقویت خود رد این پهنه را دارد.

شرکت مدیران خودرو معتقد است افزایش رضایتمندی مشتریان کهنه در پهنه خدمات پس از فروش بازار فروش محصولات را در آینده تضمین خواهد کرد. در سال های بازپسین به تازگی شرکت مدیران خودرو در حال افزایش کیفیت و برپایی تنوع در محصولات خود بوده  که این فرمایش مایه افزایش بهره مدیران خودرو از بازار خودرویی ایران خواهد شد.

در همین وابستگی معاونت آموزش فنی و پیشه  ای با پافشاری اهمیت آموزش و سیستمهای آموزشی در کشور با بیان اینکه از سال ۹۵ سیستم آموزشی را بر پایه پروا به نیاز مشاغل تغییر دادیم تا هر سیستم و یا شرکتی بتواند تن باره نظر خود را همانطور که می خواهد آموزش دهد و سپس در خدمت بگیرد.

موسوی در پیوسته افزود: در آموزش بایستگی اقتصادی فرمایش بسیار مهمی است و آموزش باید به چرخه اقتصاد کشور کمک کند سازمان سالی پانصد میلیارد تومان هزینه صرف ساز و برگ آموزشی می کند و باید با اموزش درست این مبلغ را به طور غیر سر راست به جیب صاحبان مشاغل بازگردانیم.

او با اشاره به اینکه آموزش برای آموزش نیست و باید با پروا به نیاز سازمانها آموزش چهره بگیرد پافشاری کرد: همانند امروز که مدیران خودرو این دانستن به آموزش را به ما منتقل کرده است و ما با پروا به نیاز این سازمان اقدام به اموزش در پهنه های گوناگون کرده ایم دیگر سازمانها نیز باید این نیاز به آموزش را خودشان به سازمان فنی و چیره دست منتقل کنند، آموزش باید برای امروز باشد اگر آموزش برای فردا باشد کارایی خود را از دست می دهد.

در پیوسته مراسم منصور برخورداری مدیر فنی مهندسی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از اهمیت نقش خدمات پس از فروش در جلب خوشنودی مشتری سخن گفت و اضافه کرد: با یک سیستم خدمات پس از فروش منعطف می توان به این فرمایش دست یافت و ما در مدیران خودرو سال ۹۶ را سال خدمات پس از فروش نامگذاری کرده ایم تا بتوانیم بهترین سیستم را برای مشتریان خودمان پیاده سازی کنیم.

او در پیوسته به نقش مهم منابع انسانی و بخش رفتاری پسندیده با مشتری اشاره کرد و افزود: ما باید نیروهای چیره دست استخدام کنیم تا سرعت کنش را در این یکتا بالا ببریم که دقیقا هدف از برگزاری این آزمون شناسایی کسان نخبه و چیره دست در این زمینه است تا با استخدام و به کار گیری این نیروها به این مهم دست پیدا کنیم.

در انتهای این مراسم نیز ژو مدیرعامل مدیران خودرو و عضو هیئت مدیره با بیان اینکه هدف برگزاری از این آزمون بالا بردن سطح اطلاعات و خدمات پس از فروش و در پایان جلب خوشنودی مشتری است تصریح کرد: مایه سربلندی من است که تیم خدمات پس از فروش ایرانی ما در مسابقات میان اللملی کمپانی chery سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶  مقامهای نخست و سوم را کسب کرده اند.امسال ما راهبرد جدید را برای خدمات پس از فروش در پیش گرفتیم و پیشرفت خوبی را در مدیران خودرو گواه هستیم. شمار ارائه دهنده خدمات به ۱۳۱ رسیده،امکانات و ساز و برگ پیشرفته تر شده و میزان تامین قطعات یدکی افزایش بسزایی داشته است.

در پیوسته ایشان با ذکر این جمله که خودرو دومی که به فروش می رسد به واسطه خدمات پس از فروش خوب است به این نکته اشاره کرد که از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا به اکنون ۵۰٫۰۰۰ دستگاه خودرو به فروش رسیده که نسبت به سال گذشته ۳۰ در صد افزایش فروش را تماشا می کنیم و این به این معنا است که ما باید خدمات پس از فروش پرکار تر وسریع تری را داشته باشیم و این فرصت بازرگانی را غنیمت بشماریم.




لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



مطالب محبوب
اینستاگرام