سایت جامع خودرو در ایران


» مجهزترین تعمیرگاه نگین خودرو، فراتر از استانداردهای جهانی renault، گشایش شد + پیکچر ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶


نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات وارداتی renault، مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خود را، فراتر از استانداردهای جهانی renault در کیلومتر ۵ جاده ویژه کرج گشایش کرد.

«خبرماشین» – نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات وارداتی renault، مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خود را، فراتر از استانداردهای جهانی renault در کیلومتر ۵ جاده ویژه کرج گشایش کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، رادین پیمان فر، دستیار خدمات پس از فروش نگین خودرو در این مراسم گفت: امروزه پشتیبانی از مشتری جزو جدانشدنی بخش های بازاریابی، فروش و بستگی با مشتری است. اهمیت دم تا اندازه ای است که شرکت ها راهبردهای سوداگری را براساس کارکردهای بخش خدمات پس از فروش خود تنظیم و اجرا می کنند. خودروسازان و شرکت های وارد کننده خودرو درسالهای بازپسین به تازگی گسترش بازار، رهبری هزینه، گسترش فرآورده و ارتقای سطح فروش خود را وابسته به پروا بیشتر به این بخش و پس از این افزایش خوشنودی مشتریان برشمرده است.  ارائه خدمات پس از فروش دلخواه، بهترین فرصت برای پیشروی کردن حس وفاداری مشتریان یک شرکت است.
وی پیوستگی داد: با پروا به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب وارد کننده خودرو و کسب جایگاه نخست در پهنه فروش، در حال آماده تمرکز اصلی  کار و جنبش ها بر بهبود و ارتقا چگونگی خدمات پس از فروش می باشد. این مهم از راه گسترش شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات امدادی پسندیده ، استانداردسازی شبکه نمایندگان پژوهنده یا پژوهشگر خواهد شد.
پیمان فر افزود: برای آسانی در دسترسی به نمایندگی ها و دریافت خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان شدنی، شرکت نگین خودرو نسبت به گسترش شبکه نمایندگی ها اقدام نموده و قصد دارد تا پایان سال ۱۳۹۶ با افزایش ۳۱ درصدی نمایندگان خود را به شماره ۴۷ برساند. در حال آماده ۳۱ نماینده ۳S و ۶ نماینده ۱S در شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال کار و جنبش بوده و شمار ۱۲ نماینده در حال استانداردسازی فضای نمایشگاه و تعمیرگاه خود می باشند.
دستیار خدمات پس از فروش نگین خودرو گفت: همچنین در راستای بهبود شاخص های کیفی و وارسی بر عملکرد نمایندگی های پرکار، ارزیابی های درون سازمانی و برون سازمانی نیز چهره پذیرفته و تلاش شده است از راه شناسایی نقاط قابل بهبود و تعریف اقدامات اصلاحی اثربخش، چگونگی ارائه خدمات به مشتریان ارتقا یابد. بدیهی است نگین خودرو با نمایندگانی که در دستیابی به این هدف با شرکت همکاری ننمایند، قطع همکاری خواهد نمود.

 

ارائه خدمات امدادی و نگین سرویس خدمتی دیگر از نگین خودرو بوده و با ارائه خدمات VIP زمینه افزایش خوشنودی مشتریان را بیش از پیش فراهم نموده است. لازم به ذکر است شمار ۱۶ خودروی امدادی شرکتی (تهران و شهرستان)، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ خودروی امدادی نمایندگی ها، در ناوگان یاری رسانی نگین خودرو مشغول به کار و جنبش می باشند. با افزایش ناوگان امدادی شمار سرویس های ارائه شده به مشتریان (نگین سرویس و سرویس های امدادی) با افزایش ۲۵۰درصدی به ۹۳۵۵ سرویس در سال ۱۳۹۶ رسیده است (تا پایان آذر). همچنین میانگین زمان چشمداشت مشتریان نسبت به سال گذشته از ۴۰ دقیقه به ۲۶ دقیقه کاهش یافته است.
پیمان فر تصریح کرد: در راستای برپایی هویت سازمانی یکتا و همگام با استاندارد جهانی شرکت renault، نزدیک چند ماه است که طرح استانداردسازی شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال اجرا می باشد. تعمیرگاه مرکزی غرب نمونه ای از یک تعمیرگاه مجهز ، با رعایت کلیه استانداردهای renault  به سرنویس یکی از کلینیک های تخصصی غرب تهران با بهره مندی از تیم فنی کارآزموده و چیره دست آغاز به کار و جنبش خواهد نمود و امید است با همکاری و پشتکار تک تک پرسنل گواه نیل به اهداف شرکت باشیم.
در پیوستگی این مراسم رضا فاطمی فرد دستیار بازرگانی قطعات شرکت نگین خودرو نیز با اشاره به تامین ۹۰ درصدی ابزارها یدکی و قطعات در بدست نگین خودرو گفت: در حال آماده به میزان کافی قطعات یدکی برای تمام خودروهای renault در انبار مرکزی و منطقه ایی تهیه و تدارک دیده شده که توانایی پاسخگویی کامل شبکه نمایندگان را دارا است.
فاطمی فرد نرخ تامین قطعات در شبکه را نزدیک ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: برای افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در درازا یک سال گذشته در تمام نمایندگی های سطح کشور، انبار های قطعات یدکی تجهیز و گسترش داده شده است.
دستیار بازرگانی قطعات نگین خودرو از تجهیز و راه اندازی چندین مرکز خدمات پس از فروش بدست خود شرکت در شمال و نیمروز کشور(شیراز، بابل، ساری، تنکابن و …) تازه ها داد و گفت: این انبارهای منطقه ای قطعات یدکی برای ارسال تند تر به نمایندگان نیز باره کاربرد پیمان می گیرد.
وی پیوستگی داد: همچنین برای آسانی در دسترسی مشتریان به قطعات یدکی، علاوه بر مراکزی که اشاره شد، شرکت نگین خودرو، گسترش شبکه فروشگاهی پخش و فروش قطعات یدکی را در تهران و چند شهر دیگر اقدام کرده است.
دستیار بازرگانی قطعات نگین خودرو افزود: برای بهره مندی مشتریان خودروهای renault از خدمات آپشن  و باره تایید شرکت، در همگی شوروم ها و نمایندگان، استند قطعات آپشن نصب شده است و ارائه خدمات انجام می شود.
وی پیوستگی داد: علاوه براین چندین مرکز نصب آپشن شرکتی رویهمرفته کشور در شهرهای تهران ( سه مرکز تعمیرگاه شرق و غرب و فروشگاه پاسداران )، شیراز، بابل ساری و نمایندگی های سراسر کشور آماده ارائه خدمات است.
بر پای بست این گزارش همتافت پیشرفته تعمیرگاهی renault در زمینی به گستره بیش از ۳ هزار متر چهارگوش ومطابق با واپسین استانداردهای روز renault طراحی و پیاده سازی شده است .همچنین فضای شوروم نمایشگاهی نیز جهت فروش تازه ترین محصولات این برند اروپایی در محوطه تعمیرگاه مرکزی تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند بیشینه بهره را از زمان حضور خود در پیشرفته ترین همتافت تعمیرگاهی ایران، داشته باشند.
 



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



مطالب محبوب
اینستاگرام