سایت جامع خودرو در ایران


» پیاده سازی استانداردهای جهانی renault در بالارفتن کیفیت فروش و خدمات پس از فروش ماشین 98

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶


گروه renault در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و بالارفتن کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی گردآور استانداردها و ابزارهای بر پایه «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین بنیاد شرکت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند renault در کشورهای گسترش یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود می‌باشد.

«خبرماشین» – گروه renault در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و بالارفتن کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی گردآور استانداردها و ابزارهای بر پایه «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین بنیاد شرکت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند renault در کشورهای گسترش یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود می‌باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از روابط همگانی نگین خودرو، فرشید کریمی مهر، معاونت برنامه ریزی راهبردی شرکت نگین خودرو در مراسم افتتاحیه مجهزترین تعمیرگاه renault در کشور گفت: استانداردCARE 2.0  «مراقبت از مشتری» دربرگیرنده ۷ لحظه تاثیرگذار در فرآیند فروش و خدمات پس از فروش است که کلیه فرآیندهای خدمات در درازا سفر مشتری، از زمان آشنایی با محصولات و خدمات renault – از راه کانالهای گوناگون همانند دنیای دیجیتال، نمایشگاه و عاملیت ها – در زمان خرید تا تحویل خودرو، تجربه خدمات پس از فروش و کلیه اقدامات وفادارسازی مشتریان را دربرگیرنده می شود.
دراین برنامه راهبردی، کلیه پرسنل و نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش آموزشهای لازم را فرا می گیرند تا هدف پایانی که خشنودی و رضایتمندی مشتریان است پژوهنده یا پژوهشگر شود.

 

وی همچنین با اشاره به روند گسترش مراکز خدمات پس از فروش نگین خودرو، درخصوص آغاز بکار تعمیرگاه جدید و بسیار مجهز نگین خودرو در غرب تهران گفت: “این هفتمین نمایندگی خدمات پس از فروش نگین خودرو در شهر تهران است که مطابق استانداردهای renault به بهره برداری می‌رسد و قصد داریم طی دو ماه پایانی سال شمار آنها را به ۱۰ مرکز افزایش دهیم.
کریمی فر افزود: این مراکز دارای ۱۲ جایگاه تعمیراتی و ۷ جایگاه صافکاری و نقاشی است که  توانایی پذیرش آنها در هر شیفت کاری برابر ۴۰ دستگاه خودرو می باشد. در این کلینیک تعمیراتی تلاش شده است محیطی دلپذیر و همراه با آرامش برای مشتریان عزیز فراهم شود تا علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش منحصر بفرد، حس تمایز و رضایتمندی از داشتن خودروهای renault برای ایشان حاصل گردد.

 
 



لینک منبع

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.



آخرین دیدگاه‌ها

    مطالب محبوب
    اینستاگرام